Tisdag!

Hallo!
Va ett tag sen jag skrev här nu... Förra veckan var jag sjuk nästan hela veckan. Sen på fredagen va jag, mamma och syrran i Ängelholm. Handlade lite där, men jag hittade bara ett linne.
Nu är jag sjuk igen, men har varit i skolan iaf. Ska snart dit igen, slutade svenskan tidigt, va bara några som skulle göra muntligt nationellt prov. Glömde ta med halstabletterna så de va rätt jobbigt, men nu har jag hämtat dom :) Får se hur länge jag orkar va på samhällslektionerna, har de i 2 timmar och jag mår inte speciellt bra, men men. Sen är det idrott, som jag då inte ska va me på, så de e ju inte så länge kvar...
Ringde veterinären imorse, så nästa fredag ska min häst vaccineras igen. Måste ringa hovslagaren också idag, men måste kolla med Karin först om hon också ska ha ut. Är bara 2 veckor till typ tills jag ska flytta Flyfly.
Nej, ska dra nu. Ha de fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0