Fredag!

Hallau!
I veckan har jag inte gjort så mkt... bara solat lite grann och så, men har inte orkat ligga i solen så länge, hehe...
Funderar på att gå ut och sola en liten stund idag också innan jag ska dusha. Hovslagaren kommer inte idag, hon ligger tydligen på sjukhus eller något, så jag fick ringa en annan hovslagare igår, så vi ska dit på måndag morgon.
Ikväll ska jag till Elina, ska typ grilla eller något tror jag de va. Blir nog kul iaf, bättre än att sitta hemma och glo. Håkan ska iväg ikväll... Men imorrn eftermidda får jag nog träffa honom.
Nej, nu ska jag ut o solen lite och läsa en av mina nya böcker :)
Ha en fin dag!


E på den andra GossipGirl boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0