Torsdag

Igår va jag i skolan och gjorde mitt schema, iom jag går specialutformat så får jag läsa vad jag vill. Gjorde även så att jag är ledig på fredagar, hehe, men de tyckte syon var bra så jag har möjlighet att jobba lite också, hon vet hur skoltrött jag är och tror jag behöver jobba lite. Får bara se om jag hittar typ ett helgjobb me, men de fixar väl sig. Är ledig nästa vecka med, sen börjar jag på onsdagen veckan efter, vill inte börja igen, 4:e året för mej på gymnasiet, inte kul...
Idag har jag varit hos hästarna och skulle rida, men min häst är lite öm i bakhovarna för hovslagaren var tvungen att rätta till dom i måndes, så jag får vänta några dagar till och prova igen.
Idag är det precis 20 dagar tills jag och mormor åker till Finland, ska ju på släktträff där och så har jag aldrig varit där så vi blir borta i en vecka så jag ska få se litegrann och så. E lite rädd för att flyga bara, ska både flyga dit och hem. Pratade innan om att kanske ta båten till stockholm och sen tåg hem, men så blev det inte. Får åka båten en annan gång :)
Nu hoppas jag att mamma snart e klar me maten för jag e hungrig!
Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0