Böcker

Idag var jag med när mamma och pappa skulle köpa färg till tvättstugan. Köpte det i Knislinge, men sen hade dom ingen golvfärg där som var i rätt färg, så vi åkte in till stan med, men den färgaffären som vi skulle till var stängd. Så kom dom på att det finns på Eko med så vi körde dit. Dock hittade dom ingen som passade där heller. Däremot köpte vi morötter till min älskade pålle och så hittade jag två böcker som det var rea på. Den ena var Gömda av Liza Marklund, man har ju hört att de böckerna ska vara bra och den andra var Sista chansen av Marian Keyes. Någon som vet om den sistnämnda är bra? I alla fall så har jag lite att läsa nu, bara hoppas böckerna är bra. Måste köpa nya Gossip Girl böcker med, tror jag har 2-4 kvar att läsa av dom.
Nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0