Jordbävning

Godmiddag!
Jag har varit uppe tidigt idag, körde till Hässleholm och sen till Älmhult och det tar sin lilla tid... När jag kom hem låg jag och läste lite i min nya bok, sen sov jag en stund. Vid halv 11 körde jag till stallet och sen har jag bara kommit hem och ätit lite. Snart ska jag till Lönsboda och göra en grej, sen ska jag till Älmhult igen och hämta pappa och än en gång köra till Hässleholm, drygt.... Ikväll tror jag Ronnie kommer hit, får se om han kan sova här, kanske är lättare att somna då? Igårkväll kunde jag inte heller sova, somnade nog vid 2 och sen gick jag upp vid 6, inte konstigt att jag behövde vila innan, men nu är jag ganska pigg iaf.
Juste de ja, som ni säkert redan vet så har det ju varit jordbävning i Skåne och upp mot Stockholm och i Köpenhamn har det också kännts av. Jag låg i sängen och hörde att det mullrade till lite och sen när jag gick upp så frågade mamma och pappa om jag hade hört eller kännt något. Det hade tydligen skakat i hela huset, men det kännde jag inte i sängen och sen hörde jag på radion att det var jordbävning, som dom misstänkte. Pappa gjorde tydligen som många andra också hade gjort, kollat pannan, men det var ju inte den.
Kännde ni av jordbävningen?

Kommentarer
Postat av: Victoria

Haha, jag kände den inte alls. Puss.

2008-12-16 @ 18:51:48
URL: http://victoriadays.blogg.se/
Postat av: Emz

jag vaknade till men tänkte inte på det.. Eva var här uppe och kollade elementen och så och jag trodde bara att hon skulle hämta kläder till anton så jag registrerade aldrig vad som hände =P la mig sent så var helt väck =P

2008-12-17 @ 09:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0