Lucia

Godkväll!
Kom hem för en stund sen, har varit på kalas hos min bror som fyller 24 på måndag. Åt årets första julbord, blev proppmätt och sen hade Petra gjort en jättegod tårta. Tror jag ska hälsa på dom imorgon igen ;) haha...
Innan idag har jag varit ute och ridit och tagit det lugnt.
Igår gjorde jag, mamma och syrran julgodis, Det blev smörkola, chokladkola, lakritskola, wienernougat och så gjorde mamma mandelmusslor. Vi kommer att kränga på julafton, har min knäck också =) På kvällen var jag och älskling hos en kompis till honom och spelade Wii. Sen sov älsklingen hos mig, var längesen tycker jag :P
Nu ska jag sova. Imorgon så blir det först till stallet och sen träffa Ronnie. Tror inte att det händer mer sen, ska nog bara mysa =)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0