Söndag

Godkväll!
Har precis rengjort alla åtta hålen i mina öron. Dom som är nyast behövdes verkligen rengöras, kännde att de började ömma och tog först en tops med sprit på för att försöka få riktigt rent, men sen tog jag väck dom och rengjorde dom ordentligt. Annars har jag varit i stallet och sen var jag med Ronnie och hälsade på hans mamma och sen var vi hos en annan en stund och sen åkte vi hem till honom.
Igår hade vi gäster här på kvällen men annars har det inte hänt något.
I fredags läste jag ut boken I en annan del av Bromma. Jag tyckte att den var jättebra, rolig och genomtänkt =)
Nu ska jag läsa i Cosmo lite sen försöka sova. Hoppas jag kan somna hyfsat fort idag, hatar att ha svårt för att somna, nu har det varit så ett tag med ju =(
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gå till doktorn och fixa propavan dåå:)

2008-12-24 @ 01:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0