Helgen!

Godkväll!
Jaha, då har jag och älsklingen varit borta hela helgen. I fredes eftermiddag åkte vi till Helsingborg. På kvällen lagade vi lite mat och spelade spel sen på lördagen va vi på stan och shoppade lite, hittade inte så mkt men det var ändå kul. Hittade en skitfin tubklänning på Gina Tricot och en väska och ett diadem på H&M. På kvällen kollade vi på fotboll, kanske inte det roligaste jag vet, men de va ändå ganska kul faktist. Sen på kvällen kom Håkans polare och hämtade oss och vi åkte till Malmö och kollade på bio, The Mist, sen åkte vi hem till hans tjej som bor någonstans vid Landskrona och sov där. På söndagen var vi ute och gick lite och fikade och så, sen på eftermiddagen åkte vi hem till Broby och tog det lugnt.
Ja, det va en händelserik helg, hehe, men de va jättekul och skönt att komma iväg lite.
Idag har jag jobbat och varit hos hästarna. Sen va jag hos Elina när mammsen skulle ut och gå, det ösregnade på dom, mohahaha...
Nej, nu har jag inget mer och berätta, ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0