Idag...

...har jag varit uppe länge, så jag hoppas att jag kan somna när jag går och lägger mej, vilket jag har svårt för just nu. De går i perioder för mej, jättejobbigt e de. Ska öppna fönstret en stund innan jag går och lägger mej och se om de hjälper lite.
Jaja, nog om de. Annars idag har jag varit med Blesse hos veterinären, stackars liten fick en spruta av dumma Linette, hehe. Sen ska hon ha lite tabletter i några dagar, tycker så synd om min gulleplutt. Men men, efter de va jag och gav hästarna mat sen körde jag hem. Så jag har inte gjort allt för mkt idag, jo skrev och skickade in ansökan till ett sommarjobb imorse.
Nej, nu börjar jag bli trött, konstigt? NEJ!
Så sov gött nu, natti natti!

Haha, just de, köpte en svart scarfs me döskallar på till Blesse på Sweden Rock, måste ta en bild på henne med den på, hon är ju så söt i denna, eller hur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0