Fredag

Godkväll!
Har precis käkat kvällsmat nu, proppmätt blev jag. Vad som händer resten av kvällen har jag ingen aning om. Ronnie ska iväg så honom kan jag inte vara med och orkar inte vara så social idag heller.
Imorrnkväll ska jag på fest hos Emmy, blir säkert skitkul =) Just de, ska se om jag kan hitta något juligt att ha på mig, tror jag har en tomteluva någonstans, eller något annat. På förmiddagen ska jag ut och rida me, hoppas det inte ska regna eller något sånt.
Pallar inte skriva mer just nu, ska gå och ta lite godis och se om det är något kul på TV:n annars kan jag läsa Gossip Girl ju =)
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: Tack så mycket Ida! Jag hoppas jag klara den. Kram.

2008-11-28 @ 21:52:54
URL: http://victoriadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0