Godnatt!

Nu har jag borstat tänderna och allt och är redo att sova.
Idag har jag jobbat och sen träffat Ronnie, bara synd att han va tvungen att sticka hem redan klockan 20, tror faktist han skulle hem och sova ;) haha så trött som han är nu när han jobbar förmiddag. Annars har det inte hänt så mycket idag.
Imorgon ska jag jobba på förmiddagen ett par timmar, sen ska jag till hästen och sen till skolan. Enda lektionen denna veckan, I like it! Och det är bild och form, så det är en rolig lektion me :) Måste till Lönsboda imorgon med, ska köpa balsam, mitt är snart slut och nej, jag kan inte köpa det i affären, ska vara riktiga grejer, haha :P
Nej, måste sova nu! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0