Ont i hjärtat?

Godkväll!
Nu ligger jag i sängen och väntar på att min älskling ska komma hem och logga in på msn så jag får prata med honom lite innan jag ska sova. Jobbigt attt sms:a hela tiden ju.
Det typ krampar till i hjärtat lite då och då, började för lite mer än en timme sen kanske. Känns som det är hjärtat i alla fall, är där vid om inget annat. Men jag tycker det är lite bättre nu... Ja, ja, jag överlever väl de me antar jag :)
Ikväll har jag slappat framför TV:n, har kollat på 2½ män, design Simon och Thomas och lite My name is Earl typ.
Imorgon börjar Företagsekonomi B på förmiddagen och sen ska jag jobba och till stallet och kanske till syrran och låna en bok, i alla fall kolla i den och sen ställa lite frågor till henne. Är till mitt projektarbete. Det går jättebra med det! eller INTE..... Blä på det, haha... Bryr mig inte om jag får ig för jag kommer inte direkt överanstränga mig på det om man säger så, men vill ha betyget så jag får slutbetyg sen ju. Varför måste man egentligen göra projektarbete? Jag går specialutformat program och kan inte göra något som har med de ämnena jag läser att göra, jag kunde få läsa ett ämne till och få ihop de poängen så i stället tycker jag. Hoppas dom kommer ändra det där på något sätt, fast jag kommer ju inte vara med om det själv i så fall, men ändå.
Ja ja, nu kom darling in på msn, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0