Psykist sjuk va de ja

Körde till stallet idag och när jag kom dit så stod där en kvinna jag aldrig sett innan nere vid huset. Gick ut ur bilen och hon började prata med mej som om vi skulle känna varandra. Jag sa att jag skulle köra igen och då frågade hon om hon fick följa med, jag bara "nej, det går inte" typ. Sen körde jag och sen ringde jag hon som jag har hästen hos, så hon fick köra hem och kolla. Så hon körde hem sen kom hennes pappa dit, sen ringde hon mig och sa att jag kunde komma när jag ville för dom var där och dom hade ringt polisen. Så hon fick väl följa med herr polis sen, hon hade typ samlat på sig saker och skulle typ vila eller så i deras lekstuga. Helskum va hon, märktes lätt att hon var psykist sjuk kan jag säga. Hennes tänder såg ut att vara helt uppruttnade också, blä!
Ja, de e nog det läskigaste jag varit med om, haha, på länge iaf :P Va rädd att hon skulle hitta på något med hästarna, men vet ju aldrig med såna, men det gjorde hon som tur var inte.
Nu ska jag kolla på Coyote Ugly.
Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0