Shoes

Har inte orkat skriva på ett tag, haft annat att göra :P
I fredes var jag en sväng i stan och köpte de där älskade skorna jag hittade, hehe... Tidig julklapp till mig själv, eller något... Sen på kvällen var jag hos Patrik och kollade på film, Narnia - Prins Caspian, den va bra, har dock inte sett den första än, men min lille älskling har tydligen den, så vi ska kolla på den en dag.
Igår så var jag med älsklingen typ hela dagen också, va hos en kompis till honom, sen hemma hos mig och kollade på film och tog det lugnt.
Idag har jag också varit med min älskling, kollade på den senaste Futurama filmen :D kollade på den första igår. Ska bara se den andra me... :)
Ja det är ungefär det som har hänt denna helgen... Just de, i onsdags och torsdags hade vi som läser Bild och form stendagar, så vi gjorde en stenskulptur typ, den blev inte klar så stenkillarna skulle nog göra klart den. I alla fall så bestämmde vi att det skulle vara en sorts sittplats för den ska stå på ett ställe sen utanför Lönsboda med andra stenkonstverk :) Vi fick göra egna modeller för några veckor sen och det var min som vi gjorde, lite kul att det är min ide vi har gått efter, kanske inte exakt, men på ett ungefär, med två sittplatser med ryggarna emot varandra och texten på dan :) och i torsdags var Norra Skåne där och fotograferade och så, men jag gömde mig, så förhoppningsvis är jag inte med på någon bild :P
Detta blev långt, så jag ska avsluta med en bild på mina nya älsklingar :)


Köpta på Din sko, 399 kr. Mätte att klacken är ca 11 cm :)


Snyggare i verkligheten tycker jag, men såhär ser de ut.

Kommentarer
Postat av: Rainhold

Blåkulla närmar sig med stormsteg...

Ingick de kvast till de där skorna???

2008-11-17 @ 15:54:16
URL: http://rainholdsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0