Tjo

Har inte orkat skriva i helgen och så, men i lördags var jag inne i stan och festade och i söndags var jag med Ronnie hos hans farmor och farfar och käkade. Så jag har varit med honom hela helgen :) Igår hämtade jag min klänning från Style by stars på posten och den passade bra! Får se när jag kan använda den nu bara. Sen var jag och hälsade på syrran en stund och sen hälsade jag på min kusin när jag ändå var i lönsboda, trevligt.
Idag har jag varit uppe i hyfsad tid också och va hos hästen, sen var jag inne i stan, köpte bara ett skärp som man ska ha i midjan typ. Innan de gjorde jag något annat, vad kan jag inte avslöja än, hehehe... Men jag har dubbelt så mkt av något iaf ;)
Hittade ett par skitsnygga skor på Din sko, dom önskar jag mig i julklapp älskling ;) (Skickade faktist en bild på dom till Ronnie ;) )
Nä, ska kolla på Simpsons nu som e på TV:n :) Ha de fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0