Today

Nu ska jag snart sova, men tänkte skriva en rad eller två här först.
Idag sov jag länge, sen var jag hos hästen och sen klippte jag mormor. Sen är nästan mitt balsam slut, så jag körde till lönsboda och köpte nytt. Annars har jag typ bara kollat på TV och slappat.
Hade en kruka med döda blommor i (oops..) som jag och mamma planterade en murgröna i istället som jag nu har i fönstret, blev rätt bra, tycker den skulle vara lite mindre, men men...
Imorgon ska jag och mamma till Ekohallen, vet att det heter Eko men tycker de låter så dumt... haha... Ska köpa lite saker till hästen bara och så ska väl mamma me handla då. På kvällen så kommer Ronnie hit och sen ska nog syrran och hennes gubbe komma och käka chokladmoussé. Jag och pappa ska göra de, så jävla gott är det och det var längesen vi gjorde de.
Nej måste sova nu, sweet dreams!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Fin murgröna gumman ;).

2008-11-23 @ 15:48:09
URL: http://victoriadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0