Vad jag gör med "Ica-shampo"

Hej igen!
Ja, ikväll har jag inte gjort så mycket. Kollade på Robins och efter det rengjorde jag mina sminkborstar. Det behövs ibland kan jag säga och det märker man när man rengör dom! Inte trevligt. Jag brukar ta en skål med ljummet vatten och lite shampo i och rengöra borstarna i, man kan få byta vatten några gånger om man har flera borstar och sen sköjer man de under rinnande vatten. Efter det tar man nytt vatten i skålen och balsam i istället och tillslut sköljer man av det under rinnande vatten också, sen är det bara att torka av dem lite och lägga de till att torka på en handduk, hur lätt som helst och det går fort också! Så nu är det bara till att rengöra alla era sminkborstar, ni som slarvar med det =) Jag tar även de billiga shampona till det, det duger till detta ju.

Hittade shower gel, bodylotion och badskum i garderoben idag, fick nog det i julklapp sen har de hamnat där och så har de blivit bortglöma, men imorgon tänkte jag att jag skulle använde de. Vet inte om jag använder badskummet, badar inte så ofta, men det kanske är dax för det?


Söta flaskor va? De lukar honung. Jättegott!

Kommentarer
Postat av: Rainhold Rainholdsson

Ja om du inte har använt schampo sen jul börjar det nog bli dags för de nu hehe

Sen om man har naturlig skönhet som jag så behöver man inte sminka sig och då slipper man att rengöra sina borstar:)

2008-11-29 @ 20:45:34
URL: http://rainholdsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0