AJ, som in i ........!!!!

Ja, sitter här me lite sprit på örat, det lät bra va? (Alltså sårrengöring typ) Haha, har två hål i brosket på ena örat och tänkte ta väck dom och rengöra ordentligt. De gjorde jag. Men när jag skulle sätta dit det översta svullnade de och började blöda från de hålet och jag kan inte stänga de örhänget riktigt. Ska säga att de gör svinont, men hoppas de går ner snart, måste ju kunna stänga de, annars tappar jag de när jag sover. Men rent är det iaf, alltid något! Åh, vad det bultar. Sånt man får ta.
Nog om mitt öra! Ikväll har jag varit och gosat med Ronnie, kom hem för en stund sen. Innan dess gjorde jag inte så mkt, va hos hästen som vanligt och duschade och åt, inget intressant me andra ord! Nu ska jag kolla till mitt öra igen och jag ska få igen örhänget hur ont de än gör och om jag så ska stanna uppe hela natten! (Tur att jag inte börjar förrän ett imorrn :P)
Sov sött!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Aj, aj, aj. Det lät inte alls skönt.

2008-10-22 @ 17:26:17
URL: http://victoriadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0