Lista

Fyllt i en liten lista för skojs skull =)

Namn: Ida Lavesson.

Födelsedag: 25 juli.

Ögonfärg: blågröna.

Hårfärg: Riktiga; mörkblond. Just nu; blond.

Längd:  1.65.

Högerhänt/vänsterhänt: Högerhänt.

Skostorlek: 39

Är dina föräldrar skilda: Nej.


Favorit:

Sport: ridning

Helgdag: Fredag och lördag :P

Årstid: Sommaren


Har du någonsin:

Varit kär: Ja

Blivit dissad: haha ja...

Föreställt dej ditt ragg naken? Varför inte kolla istället..?

Skolkat: nja, de har jag väl....

Sovit utomhus: Japp

Sett en död människa: Nej

Använt droger: Nej

Retats: Har väl alla?


This or that :

Cider/Öl: Cider

Pepsi/cola: Är det inte samma sak...?

Kött/veg:  Kött

Tv/film: Film

Gitarr/trummor: Trummor

Adidas/nike: Adidas (Adi Idas ;) )

Kinesiskt/mexikanskt: Kinesiskt tror jag

Mtv/vh1: Mtv


Senaste du:

Skrattade: Det var nog idag.

Grät: Vet inte.

Filmen du såg: Hmm... kommer inte ihåg...

Drog ett skämt : Kommer jag inte heller ihåg, men de händer ibland :P

Sjöng en sång: Brukar inte sjunga


Har du under den senaste månaden:

Druckit alkohol: Jao...

Tagit droger: Nej!

Kysst någon: Japp

Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet: Ja

Sovit bredvid någon av samma kön: Nej.

Haft sex med någon: mmm...

Sovit utomhus: Nej.

Bakat: Nej.

Velat dö: haha, en dålig dag kanske :S

Nu ska jag gå till skolan börjar kvart över två idag =)
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0