Onsdag

Hallau!
Idag var jag uppe tidigt, vid halv 10 (tidigt för mig ju) åt till och med frukost innan jag skulle till stallet. Var ute och red idag, var skönt, lite kallt, men jag hade tagit på mig vinterjackan och så, så jag frös inte alls :)
Ska snart duscha tänkte jag sen vet jag inte alls vad jag ska göra... Ikväll ska vi ha midda här hemma me syskonen och så, mamma fyller år. Just de, måste baka en kladdkaka me, har lovat mamma det...
Jag vill till stan ikväll, men bara att det inte går någon nattbuss, svårt att ta sig hem då, alla jobbar ju typ och vill då inte upp på natten och köra....
Ja ja, ska duscha nu, eller göra kladdkakan först, hmmm.... Ha de fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0