Regn, regn, regn

Tjo!
Ja, det bara regnar här, det har det gjort heeela dagen, tråkigt sånt.
Gick upp vid 8.30 idag sen åkte jag in till stan med Elina, hon skulle köpa hårfärg, men sen ångrade hon sig så det blev inget färgande. Direkt när vi kom in så åt vi frukost på Darins (iaf min frukost :P) som bestod av en macka med skagenröra och en kopp varm choklad med grädde och marshmallows till det, gott, gott. Sen kollade vi lite i affärer, skulle inte köpa något, men det blev ett par hängslen. Tycker det är snyggt att ha hängandes till vissa byxor.
När jag kom hem så cyklade jag till stallet, tänkte att det var lika bra att ta det direkt så det var klart, så nu kan jag bara ta det lugnt resten av dagen och kolla på film, läsa och sånt som passar bra en sån här dag.


Hängslen, H&M, 69,50kr

Nu ska jag rädda sista biten kladdkaka som blev över från igår =) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0