Tråkigt

Jävla skit att det ska regna och så, jag som hade tänkt rida idag... Men får hoppas det är bättre imorrn då.

På förestagsekonomin var jag rätt duktig, fick hjälp me några övningsuppgifter, en gjorde jag mer än halva inlämningsuppgiften, sen har jag bara en sån kvar som jag måste göra klart till torsdag, sen är det den stora uppgiften som avslutar kursen, Starta eget, undrar hur de kommer gå... Men vi ska få tid till den på torsdag så då kan läraren hjälpa till lite om de behövs.
Ska snart till skolan igen, fast jag inte har fler lektioner. Ska lämna böckerna till databasen och sen ska jag kolla med en lärare om hon vill vara min handledare till projektarbetet... Nej, jag har inte börjat med det än, fy på mig! Vet inte ens vad jag ska göra... Någon som har ett bra förslag?
Ska kila nu.


Kommentarer
Postat av: Rainhold

Du kanske skulle kunna bygga en vagga till en av dina syskonbarn :P

2008-10-21 @ 20:49:11
URL: http://rainholdsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0