Det blev....

mer blonda slingor i hela håret och ett par större mörkbruna :) Sen klipptes jag lite me, hon rättade till min lugg så nu kan jag ha den framår igen... Sist jag klippte den själv blev de inte så bra, hehe, men men..
På väg hem från Lönsboda körde jag inom hästarna och kollade till dom, ska bli skönt att flytta henne till Sibbhult igen. Blir kanske till helgen eller nästa vecka. :)
Har bestämmt mej för att INTE festa denna helgen, ska till Granada nästa helg igen ist och laddar upp mej till dess ist. Annars hade de blivit fem helger i rad, var av en både freda o lörda, inte bra, hehe... Ska kolla om någon vill följa me mej på bio eller något på fredag kanske, e sugen på att kolla på Patrik 1,5 eller vad den nu heter...
Nä, nu ska jag inte skriva mer, ha de göttans.

None
Fina Flyfly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0