Hittade detta ...

Hittade detta i en blogg, får se om mina svar blir lika roliga som hennes :)

Gör såhär:

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Tja.
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hehe, vet i fan om jag vågar än.
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Oki vet inte men har fixat skjuts dit så du vet de.
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Varning!!
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Hehe oki men exakt var i Sibbhult bor du?
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Oki de är bara bra.
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Vad har män och moln gemensamt?
8. Vad vill du höra mest av allt?
kk jag vet inte han kanske har ändrat sina planer.
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Bomb terrorist Al-quaida neger Muslim.....
10. Din romantiska replik?
Hej ida, gör du?
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Som fan, tänkte föreslå filmkväll?

Hahahaha, ja ganska roliga svar enligt mig själv... Prova du också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0