Lördag!

Ja, det var ett tag sen jag skrev här.
På sista tiden har det inte hänt så mkt, blivit faster och moster, sen har jag typ bara varit i skolan och pluggat en massa typ.
Igår lämnade jag in projektarbetet, så nu är det bara rapporten kvar, sen gjorde jag det andra provet i Info & layout, tror det gick jättebra =) På kvällen var jag och hälsade på syrran
Idag har jag varit ute och ridit, lyckades ramla av idag med... Fjärde gången på min pålle, slog i huvudet, men det gick över efter ett tag, var bara upp och fortsätta trava vidare.
Nu kom min honey hit, så jag ska umgås med honom lite... Blir grillat ikväll o så kommer brossan o hans sambo o lille Alfred hit.
Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0