Måndag

Hallo!
Ska snart sticka till stallet, sen ska jag till skolan. Skönt att vi bara ska kolla på film idag =) Efter det tror jag att jag ska till stallet igen och rida en runda, får se om jag orkar :P
Imorgon bitti ska jag ha nationellt prov i engelska B, som tur är så är det de enda jag har imorrn.
På onsdag blir det dock lite mer, ska ha genomgång på företagsekonomin, sen bild o form och denna onsdagen så ska vi som har kultur och idéhistoria träffas. Så det måste jag göra typ idag och imorrn, har ett avsnitt som jag ska skriva om.. Det är så mkt text man måste läsa, så det är lite jobbigt... men men..
Har skrivit klart rapporten till projektarbetet idag, ska lämna den till min ena handledare så hon kan kolla så det är rätt, får väl justera lite antar jag, men den ska inte vara inne förrän nästa måndag, så det ska ju vara lugnt =)
Nu måste jag sticka!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0