Tja!

Idag har jag varit i skolan i typ tre timmar, hade en från arbetsförmdlingen som var där och informerade.
Nu är jag hemma och ska till skolan igen vid 14 och ha bild o form.
Efter skolan ska jag ut och rida en sväng, sen blir det hem o duscha och plugga och träffa Ronnie =)
Har prov i webbdesign imorrn, hoppas det går bra. Är först teori sen praktiskt... Men jag har nog koll på det mesta, ska läsa på det Hygge sa kom på provet så ska de gå kanon ju =)
Imorrn ska jag till Marie och klippa och färga håret, ska bli förändring, igen... Kan aldrig bestämma hur jag ska ha håret, ena gången ska det vara mörkt som nu, sen ska det vara ljust och ena gången ska jag spara till jättelångt hår och nästa gång ska det klippas av lite, typ. Jag tycker om att förändra mig med andra ord :P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0