Hej!

För ett tag sen så ändrade jag designen till bloggen, men sen har jag inte blivit färdig till att börja blogga igen.

I alla fall så tänkte jag blogga om mitt projektarbete, så dom som vill kan följa det under kategorin "Projektarbete".
Jag har fått äran att inreda min bror och hans sambos gästrum. Just nu håller de på att höja tak och grejer. Så länge läser och lär jag mig om färg, stilar och ljussättning.
Läser just nu boken Levande färger av Karl Ryberg. En mycket intressant bok om färger och hur de påverkar oss.
Såhär ser det ut för tillfället!

Kommentarer
Postat av: Feffe

Du får ändra länken till min blogg. ^^ :)

2010-02-22 @ 22:16:10
URL: http://powerneder.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0