Ljussättning

Pratade nyss med en som jobbar med ljussättningSpectraLight.
Fick jättemånga tips om vad man ska tänka på när man ljussätter ett sovrum. Bland annat kan man sätta en ljusramp under sängen som kan bli en häftig effekt och samtidigt fungera som vägledande ljus på kvällen när man ska lägga sig. Är bra om man är två stycken om en går och lägger sig tidigare. Den som ligger i sängen blir inte störd av ljuset och den som ska lägga sig har lite lyse så den ser vad den gör utan att behöva tända andra lampor som stör den sovande. Tyckte att det var en jättebra idé, kanske inget jag kommer använda nu, då det bara är ett gästrum, men senare när man flyttar hemifrån kan jag lätt tänka mig att ha det.
Det finns hur mycket som helst som man kan göra med ljus, så det ska bli kul att ljussätta sen, nu när man lärt sig lite och vet vad man ska tänka på!
Hittade även snygga lampor på SpectraLights hemsida när jag kollade runt där igår. De är endast 12mm höga!
12mm höga och med varm vitt LED ljus!


Snart kommer brossan och hämtar mig, får väl se om vi hittar något kul på secondhand.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0