Kul grej

Har gjort den här innan, men får se vad jag får för svar nu :)

Gör såhär:

1. Ta fram din mobil 
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Jag ansökte nyss om socialbidrag för min hund.
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Ungkarlen o en predikant satt i tågkupén, när en ung vacker kvinna i kortkort kjol kom in.
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Till alla mina underbara vänner
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Hej Ida!
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
De sa på TV att en legend har dött och hela världen sörjer, så jag tänkte att det är nog bäst att jag hör av mig och berättar att jag mår bra och har det fint!
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
vad är skillnaden på "modig" och "stake"?
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? 
En stockholmare var uppe i fjällen för att jaga ripa, men han springer vilse i vinterlandskapet och hamnar tillslut på en skoterled.
8. Vad vill du höra mest av allt?
Det var en björn ett lejon och en gris.
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Haha, fick just dig att kolla mobilen helt i onödan.
10. Din romantiska replik?
Två kompisar var på bilsemester i Louisiana.
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Den nya prästen i sitt tal till församlingen uppe i Norrland
Haha, märks att jag har en jävla massa roliga sms sparade, brukar vara ganska snabb med att radera andra xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0