Magsjuka

Hejsan!
Sitter här isolerad på mitt rum och lyssnar på musik.
Både mamma och pappa är sjuka och Ronnie har också blivit sjuk. Bara jag som lyckas hålla mig frisk. Har inte märkt något än, så jag bör klara mig, men man vet ju aldrig... Förra gången de va sjuka så klarade jag mig utan någonting, bra immunförsvar =) För Ronnie räcker det typ att han hör att någon han nyligen träffat är sjuk så blir han det, typ. Men denna gången har dom spytt, inte mamma och hon hade inte ont i magen heller längre, så bara för att det är så äckligt så åker jag väl på det...
Usch, nu får vi tänka på något trevligare...
Imorgon ska jag in en runda till stan på förmiddan, går nog snabbt, sen ska jag bara hem. Ska se om jag kan fixa till det sista på stolen och bordet och sen kanske ta det och köra till brossan och lämna de där och så ska jag mäta lite me. På lördag ska jag och Petra åka och köpa tyger till gardiner och stoldynan, så behöver veta ungefär hur mycket som behövs.
Nej nu ska jag gå och ta något att dricka, sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på nåt kul på nån Play-kanal =)
Så nu säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0