´Morning

Hejsan!
Gick upp för en stund sen och ska snart äta frukost.
Idag är det skola igen, känns lite konstigt... Men det är bara två timmar så det är inte så farligt =)
Efter skolan och hästen så tänkte jag ut och fixa möblerna, idag är det stolen som ska slipas och guldfärgas och eventuellt så ska jag måla bordet i den blåa färgen med.
Igår var jag ute och red i 1,5 timme på kvällen och tog in hästarna när vi kom tillbaka. Blev mest en skrittruna, red mkt på oplogade vägar och den blöta snön var jättehalkig... men det var skönt det med =) När jag kom hem så gick jag några minuter på crosstrainern med innan jag duschade, man får ju passa på när man ändå är igång!
Syskonen och deras pluttar var och hälsade på här igår med och sen så kollade jag och Ronnie på en Futurama-film innan vi skulle sova.
Nu får jag väl äta lite frukost så jag slipper stressa sen, börjar 10.25 idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0