Åker imorgon

Hallå!
Ja, sitter här hemma o väntar på den enda lektionen idag som börjar kl. 13. Efter de ska de va något om projektarbetet, hoppas de går fort och jag har ingen aning om vad jag ska göra...
Senare idag ska jag packa dom sista grejerna upp till hästen sen till Håkan o säja hejdå :(
Flyget går vid 9.30 imorrn så vi åker ganska tidigt hemifrån så vi är framme i god tid. Lite nervös är jag, var jättelängesen jag flög sist, men de känns rätt okej faktist.
Just de, ikväll när pappa kommer hem ska vi beställa en laptop till mej :D Så förhoppningsvis har den kommit när jag kommer hem igen.
Ska skicka in ett litet arbete till en lärare nu. Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0