Gokväll

Ska faktist gå och borsta tänderna nu och gå och lägga mej och läsa lite. Börjar bli trött nu, men gick ju upp vid sex imorse. Imorrn behöver jag inte gå upp förrän halv åtta. ZZzzzzZzz..... Jag är så morrontrött! Hehe.
Kollade på andra avenyn innan, slutade så sorgligt denna veckan :'( *snyft* Älskar andra avenyn, jag och Håkan brukar kolla på alla veckans avsnitt på söndagar då de läggs ut på nätet :) Men det blev idag ist och utan Håkan :(
På tal om honom måste jag bara ringa och säga gonatt till honom, har bara träffat honom lite grann idag.
Haha, fick precis ett godnatt-meddelande från honom.  :D
Börjar bara gäspa mer nu, så godnatt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0