Tisdag

Hallo!
Slutade skolan för dagen för en stund sen och nu sitter jag här o käkar havregrynsgröt. Hittade inget annat ätligt och va svinhungrig...
Har prov i samhällskunskap imorrn, undrar om hon tänker sätta ig på mej igen. Hon sätter lixom inte poäng o så utan bedömmer provet som helhet ist och sätter betyg så, jag tycker att det är helt cpigt. Hon tycker nog om att ge mej ig iaf, kärring!!! Ja ja... Känns som att detta provet kommer gå bättre iaf :)
I eftermidda ska jag ut och rida, om det inte fortsätter regna vill säja.... Så jag antar att det inte blir av, typiskt eftersom min häst har stått så länge nu... Får hoppas att det blir fint väder imorrn istället.
Ska kolla lite på webtv nu.. Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0