3 dagar kvar...

...tills jag fyller år!  Men de känns inte som de faktist. Ska ha kalas på kvällen och hoppas att ja får fina presenter, alltid lika kul och öppna dom :)
Annars har jag inte gjort så mkt, mest latat mej och så. Just de, i freses va vi på min kusin och hennes mans 30 årsfest, de va skoj.
När mamma och pappa kommer hem ska jag kolla om vi inte kan sätta upp ett par tavlor på mitt rum, iaf den med Butterfly, fick en förstorad bild på henne i present förra året och jag har ramat in de, men de har inte blivit uppsatt än...
Jaja, ska väl fortsätta läsa min bok, Gossipgirl, har den första och vill ha dom andra också (önskar mej de, hehe)
Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0