Norje

Hallå!
I söndes kväll åkte jag och Håkan till stugan och va där till igår. I måndes slog blixten i ett eluttag i stugan så kontakterna flög ut och tapeten runt om lossnade, jävla smäll, hehe... Annars hade vi de mysigt och kollade på simpsons och lite film. På måndagen var vi i Karlshamn och shoppade lite, själv hittade jag inget, men Håkan köpte nya skor och en skjorta.
Idag är Håkan i Ullared, jag orkadeinte följa med :P Men jag vet vad jag ska få i för tidig födelsedagspresent, alla säsongen med Sex and the city :D
I eftermidda ska jag ut och rida, sen vet jag inte om jag ska hem till Håkan eller ngt.
Jaja, nu pallar jag inte skriva mer, hejs svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0