Tjoo!

Ja, nu va de ett tag sen jag skrev och nu har jag sommarlov! Jätteskönt är det, men vet inte riktigt vad jag ska göra i sommar, har ju inget sommarjobb. Men får väl ta det lugnt och bara njuta antar jag.
I torsdes tog Vici studenten, så jag och Håkan va hos henne på kvällen, mycket trevligt! Själv har jag ett helt år kvar :( Sen i fredes åkte jag och Håkan till stugan, va ju Sweden Rock Festival, så vi passade på att åka dit när vi ändå har stuga i Norje :P Hade inga biljetter, men vi hör musiken till vår stuga ändå :P Va på marknaden och handlade lite också och käkade langos så klart, yummie!
Sen har vi bara varit hemma och tagit det lungnt.
Idag gick jag upp "tidigt", 10.10, vilket är väldigt tidigt för mig när jag är ledig, sen körde jag hem och nu ska jag se om jag hittar något att äta, börjar bli hungrig, hehe.
Ha en fin fin dag! Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0