Party tonight =)

Tja!
Idag har jag varit ute och ridit, sen har jag käkat och dushat me. Använde den duschgelen och bodylotionen som jag skrev om igår, jag luktar bara honung nu =) Blesse tyckte nog att jag luktade gott också för hon försökte slicka på mig, men de fick hon inte, haha, hon ska alltid göra det när man smörjt in sig med något, bara synd att hon har en taskig matte ;)
Halv åtta ikväll kommer Danne och hämtar mig, han ska också på Emmys fest, så vi åker tillsamans dit och hem.
Fram tills dess ska jag äta, blir lax med romsås och potatis me förståss, en av mina absolut favoriträtter, älskar både lax och romsås ju =) Brossan och hans tjej kommer också tror jag... Sen ska jag leta upp min tomteluva och göra vid mig. Ska vara jultema på festen, så jag ska se om jag hittar tomteluvan, alltid lika kul att leta fram sånt man använder sådär en gång om året, eller hur?
Jeje, ska se om det finns något på tv eller något nu... Älsklingen var tydligen flyttkarl idag åt någon så jag kan inte hälsa på honom... :-/
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emz

Fan va kul vi hade igår =D tack för du kom =D <3

2008-11-30 @ 19:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0