Snow

Halloj!
Idag har det snöat här, rätt mysigt faktist. Bättre att det är kallt och snöar än att det regnar tycker jag.
Tänkte berätta vad jag har gjort i helgen lite kort bara, ska snart duscha och sen käka. Blir lax idag, älskar de :)
I fredags så var jag hemma, red på dagen och på kvällen åt vi langos och sen till efterätt blev det chokladmoussé som jag hade gjort, mums!
I lördags så var det Granada och innan det var det förfest i Visseltofta, det var kul, synd att det inte var mer folk på Granada bara...
Igår så var jag ute och red och sen var jag med Ronnie resten av dagen och tog det lugnt.
Idag har jag jobbat lite och varit hos hästen och har nästan precis kommit hem. Får se vad jag ska göra ikväll, lutar nog mot att sitta framför TV:n om det är något bra eller kolla på en film om inget annat dyker upp. Kanske ut och gå med Blesse en runda också :)
Nej, måste duscha nu så jag är klar tills maten är klar, hungrig!!! hehe...
Ha de!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack för att du hörde av dig när du skulle till Granada din fan!

2008-11-24 @ 21:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0