Torsdag

Nu var det ett tag sen jag skrev. Har inte haft något kul att berätta...
Det som har hänt är väl att jag har köpt ny mobil. Annars har jag varit sjuk och varit lite i skolan typ.
Imorgon har jag en ny kurs, Mental träning tror jag den hette, i två timmar, alltså får jag inte vara ledig på fredagar längre *snyft*. Men efter det ska jag upp till stallet och sen ska jag köra till Glimåkra och rida i ridhuset. Första gången blir det, hoppas det går bra... Syrran ska följa med, men sen ska jag nog dit själv efter det om ingen vill följa med mig, men det är ju ingen fara, bara jag kan ha Saaben hemma så kan jag ju lasta och köra själv =) Nu har min häst säkert överskottsenergi, men det gör ju inget, hon ska nog få springa av sig lite imorgon. Åh vad jag längtar nu, känns som evigheter till, men imorgon vid denna tiden är vi nog där!
Nu ska jag duscha, när mamma kommer hem ska jag köra henne till Älmhult, hon och pappa ska till Växjö, sen ska jag köra hem till min älskling som är sjuk...
Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Tack så mycket :).



Hoppas ni får det bra i helgen :).



Massa kramar.

2009-01-21 @ 17:00:29
Postat av: Victoria

Jag skrev det förra inlägget, men av någon anledning försvinner namnet ibland :S. Konstigt!

2009-01-21 @ 17:01:16
URL: http://victoriadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0