Tisdag

Godkväll!
Ja, då får jag väl skriva ett snabbt inlägg här tyckte jag.
Idag har jag varit i skolan en timme på morgonen, sen skulle jag ha företagsekonomi, men då skulle vi bara jobba, så det gjorde jag hemma (iaf ska jag göra lite snart...). Jag gjorde första uppgiften till kultur och idéhistorian klar iaf, sen var jag i stallet och efter det var Ronnie och Elly här, så vi gick en ganska lång runda så hundarna blev glada =) Efter det åt vi och kollade på My name is Earl, är på 3:e säsongen, men sen vet jag inte om syrran o Jonas har fler.. :-/ men men.
Ikväll har jag ändrat lite uppgifter till Information och layout och skrivit ut hemskrivningen till företagsekonomin. Nu ska jag göra några uppgifter i företagsekonomin till imorrn.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0