Friday

Godmorgon!
Gick upp för en stund sen och ska snart käka frukost, kan inte gör det direkt :P
Idag ska jag läsa lite i färg-boken tänkte jag och så ska jag köra till brossan och hämta bordet vi köpte. Sen tänkte jag försöka börja på möblerna idag, är ju en del som ska göras. Först ska de tvättas, sen sandpappras lite. Efter det kan jag spraya på guldfärgen, sen ska den torka i 12 timmar innan jag kan måla över med den andra färgen. Den färgen får torka sen i alla fall ett eller två dygn och efter det så ska jag sandpappra fram guldfärgen på vissa ställe. Kan nog ta sin lilla tid, men förhoppningsvis är det kul så jag inte tröttnar innan det är klart.
Ikväll blir det nog myskväll med älsklingen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0