I en annan del av Bromma

Tjo!
Ska snart sova, ska upp tidigt imorgon, vid 6.20. Pappa ska lämna sin bil på service sen ska jag köra honom till jobbet för jag behöver en bil sen för jag ska till Lönsboda.
Idag har jag inte gjort allt för mycket, varit hos hästen, tagit det lugnt, sen var vi hos syrran.  Innan vi körde till henne så var vi inom hos min farbror en stund och hälsade på, fick jultidningar som vi beställt. Jag hade beställt boken I en annan del av Bromma av Martina Haag, som jag ska läsa lite i nu så jag kan sova sen. Har haft svårt att somna nu de senaste dagarna =(  I alla fall så rekomenderar jag Martina Haags böcker, Hemma hos Martina, Underbar och älskad av alla och Martina-koden. Får se om denna är lika bra som dom.
Nu ska jag stänga av datorn! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0