Jag...

...irriterar mej på bilister som inte kan hålla 90 på en 90-väg, men sen när de blir 70 och sen 50 så kör dom för fort. Jag kan inte fatta hur dom tänker, då kan dom väl köra i 90 och inte 70-80 på 90 vägen, eller? Alltid lika irriterande och komma bakom en sån typ, men o andra sidan körde han/hon volvo, de säjer väl allt...?
Så, nu har jag avreagerat mej lite iaf.
Idag har jag varit och hälsat på mina kusiner, mkt trevligt och dom har fått så fint i sitt nya hus :) Sen har jag packat, jag och älsklingen ska till Helsingborg imorrn och vara där till lördag. Ska till Vicis kille och hälsa på, så på lördag blir det shopping för mej och Vici iaf :)
Nu ikväll va jag hemma hos älsklingen en sväng. Hämtade kläder som han ska ha med imorrn, så jag kan packa ner de i samma väska som mina. Kollade även på ett avsnitt Heroes, de e såå bra och äntligen fick man se fortsättningen, har längtat, så när vi kommer hem på lördag antar jag att vi kollar på de, några avsnitt iaf, hehe.
Jaja, sov gott och dröm sött :)

Fin bild på mej, hehehe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0