Långhelg!

Tjoo!
Idag gick jag upp vid halv 9 för att jag skulle hinna duscha och så, sen kommer jag till skolan o väntar på att företagsekonomin ska börja, men efter 10 min gick jag o frågade om läraren va där, men då skulle vi inte börja me den förrän v.36, vilket dom hade glömt informera gymnasieeleverna om, så de va bara o gå hem, hade inga andra lektioner och imorrn e jag ledig!
Nu e de mindre än en vecka till jag åker. Har inte börjat packa eller något, kan ju inte lägga ner sånt som jag använder och man vet lixom inte vad man vill ha för kläder på sig. Får väl packa på måndag och tisdag...
På lördag kommer de en tjej som ska köpa min hoj, kommer sakna min pärla :( men men, kör ju inte överdrivet mkt heller... :-/ Antingen tvättar pappa den ikväll eller får jag göra de imorrn, så den e ren o fin, men de e den redan :P
Nej, nu ska jag lägga mej o läsa. Ha de fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0