torsdag

Tjoo!
Har precis ändrat tillbaka från den genomskinliga bakgrunden, va lite jobbigt, hehe...
Annars idag har jag inte gjort så mkt, bara suttit vid datorn och lagat lite mat.
På onsdag börjar skolan igen, fyfan va trååkigt... Men jag ska iaf vara ledig på fredagar, men vill börja jobba istället. Ska kanske ha ett jobb också om jag hittar något.
Imorrn ska jag till Karlshamn och sen till Kristianstad. Ska köpa böcker och så till resan. Har fem GossipGirl böcker kvar att läsa :) Sen någon dag får jag hämta resväskan hos syrran och börja packa lite smått. Mindre än två veckor till jag åker. Går bara i skolan en vecka innan jag sticker, hahaha, gött ;P Sen är jag borta i en vecka, kommer sakna min älskling :( Men jag klarar väl mej.
Nä, snart ska jag väl plocka iordning här lite.
Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0