Knäck!

Tänkte skriva lite nu innan jag ska sova, va en vecka sen nu. Har inte haft så mycket att berätta.
I fredags var vi i Osby och bowlade, det var ganska kul, men det gick inte bra för mig, fick ont i tån när jag stod på ett visst sätt och då undvek jag automatsikt att ställa mig så och då blev det inte alls bra, men men... Sen har jag varit med min älskling i helgen med, dock inte på lördag kväll, men jag tog det lugnt och läste typ en halv Gossip Girl- bok =)
Ikväll blev jag så sugen på att göra julgodis så jag letade upp lite recept på det och sen hade affären stängt då, så det enda jag kunde göra som vi hade allt hemma till var knäck. Tog nog en timme att gör den, men det var det värt, har smakat ett par bitar och den är helt ljuvlig =) Duktig jag är på att baka och så, haha... Får smaka en bit eller två imorgon med när de har hunnit stelna helt...
Imorgon hoppas jag att det inte regnar och så, tänkte ut och rida en sväng och sen kanske göra wienernougat och/ eller chokladkola. Får se hur det blir med det. Kanske ska vänta lite med det så det är kvar till julafton, hehe...
Nä, nu ska jag läsa lite i en bok som jag läser till engelskan så jag blir klar med den någon gång, sen ska jag sova!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0