Ansökan

Goooooomorron, goooomorron!
Haha, jag är uppe tidigt idag! Gick upp lite innan 6, sledet. Sov hos Håks och åkte med han hem imorse och sen fick jag inte gå och lägga mej igen för att sotaren ska komma nu på morrnen :(
Ja, ja, har hunnit skriva en ansökan nu iaf till ett sommarjobb i Älmhult som pappa hade hittat och tyckte jag kunde söka. Tror de va något på IKEA, men e inte säker, stod inte var de va, men de e inom kundtjänst i alla fall. Så nu har jag slängt in min första riktiga ansökan med CV och allt, duktigt va?
Aaaah, hoppas sotaren kommer nu vid åtta, är sååå tråkigt att vänta på sånt ju. Han skulle komma mellan 8-10, men lite tråkigt att sitta här i två timmar till. Får väl ta en lite tupplur sen, men då sover jag bara bort hela dagen, haha.
Mamma ska ringa veterinären idag med, lille Blesse har någon slags eksem eller något i ansiktet, kanske bara är knotten, men de ser inte bra ut, stackars liten. I alla fall så om hon får tid idag så kanske jag får köra dit med henne.
Nä, pallar inte skriva mer, vill bara soova -.-
Ha en fiin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0