Hejsan

Sitter hemma hos älsklingen, han hämtade mej efter jobbet. Vi hade tänkt ut o jogga idag, men de ser ut som de ska börja regna så vi hoppar de idag. Vet inte riktigt vad som händer ikväll, men hoppas de händer ngt kul.

Gjorde omprov i samhällskunskap innan me, asså läraren e helt cp, fick precis samma prov som innan. Hade kanske kunnat va lättare då, om jag hade kommit på de innan jag skulle lägga mej igår, så jag hann inte plugga direkt. Innan dess hade jag sånt samtal me henne och jag ligger inte ens på g. Fattar nada av de hon pladdrar om. Men men, bättre att få ett ig än inget betyg alls...

Nej, ska snart duscha, när Håkan har gjort de, ha de.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0